Модуль волейбол


Волейбол
6 рік вивчення
Кількість уроків 30
Учень:
ü Х а р а к т е р и з у є  та аналізує: паролімпійський рух на сучасному етапі; досягнення українських волейболістів на міжнародній арені; волейбол як засіб фізичного виховання; характерні травми волейболіста, правила техніки безпеки.
ü Називає та пояснює: фактори, які визначають ефект змагальної діяльності гравців; склад та обов’язки суддівської бригади; основні поняття та правила гри у волейбол.

ü Володіє: технікою переміщень (приставним кроком, зупинка кроком  та  стрибком, поєднання переміщення і зупинки); прийом м’яча двома руками знизу  після переміщення;   прийом м’яча  в  падінні; технікою  блокування з наступною страховкою; технікою  зонного блокування; умінням послати м’яч в задану зону,  змінювати способи подачі,  виконувати силові подачі обраним способом.

ü Виконує:   повторне пробігання  відрізків 5 – 10 – 15 м  із різних вихідних положень, зі зміною напрямку та швидкості руху за зоровим та голосовим сигналом;
ü стрибки у довжину, стрибки через скакалку, багатоскоки;
ü  згинання та розгинання рук в упорі лежачи, переміщення в упорі лежачи вправо, вліво, по колу;
ü багаторазові  кидки набивного м’яча від грудей двома руками вперед, над собою;  кидки тенісного м’яча через сітку в ціль, в задану зону;
ü пересування уздовж сітки приставним кроком правим та лівим боком, зупинки та обрання вихідного положення для блокування;
ü передачі м’яча: багаторазові передачі м’яча  в стіну;  в парах, в трійках, в русі; двома  руками зверху для нападаючого удару; зустрічні передачі двома руками зверху в парах;  передача із наступним падінням та перекатом на спину;
ü подачі: верхні прямі подачі до лівої та правої частини майданчика, чергування нижніх та верхніх прямих подач;верхню бокову подачу  в межах майданчика;
ü показ основних суддівських жестів; ведення спрощеного протоколу гри.   
ü Здійснює: чергування подач в праву та ліву частини майданчика;  взаємодію гравців під час прийому подачі,  розташування гравців у  момент прийому м’яча  від суперника в побудові “кутом вперед ”.
ü Ззастосовує : нападаючий удар по ходу сильнішою рукою  з місця та  розбігу; нападаючий удар з короткої передачі; прямий нападаючий удар з переводом; боковий  нападаючий  удар; уміння пом’якшити прийом сильно посланого м’яча;  подачу на гравця, що погано володіє навичками прийому м’яча.
ü Вміє: обирати місця для другої передачі; вибирати атакуючого партнера та передавати йому м’яч; узгоджувати свої дії згідно з характером передачі; самостійно визначати найнебезпечніший напрямок удару при здійснені індивідуального блокування.
ü Дотримується правил рухливих та навчальних ігор; техніки безпеки під час занять волейболом.
Зміст навчального матеріалу
Рівень навчальних досягнень
низький
середній
достатній
високий
10 верхніх (хл), 10 ніжних (дів) прямих подач на влучність в зазначену зону
хлопці
дівчата


4
2


5
4


6
5


7
6
6 передач м’яча на точність через сітку із зони 2,3,4 (в зазначену зону)
хлопці
дівчата


2
1


3
2


4
3


5
4

Зміст навчального матеріалу
Дата
1.            
Теорія: «Волейбол як засіб фізичного виховання. Характерні травми волейболіста. Правила техніки безпеки під час занять фізичними вправами». Повторити правила гри, зони, перехід. Переміщення у стійці волейболіста у різних напрямках. Пересування уздовж  сітки приставним кроком правим, лівим боком, зупинки. Школа м'яча. передачі м'яча над собою; у зустрічному русі в колонах. Гра.

2.            
ПБ. ЗФП. Переміщення в стійці волейболіста з передачами м'яча над собою та в парах. Передачі м'яча у зустрічному русі. Пересування уздовж сітки правим та лівим боком, блокування. Подача в глибину майданчика. Навчальна гра.

3.            
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

4.            
ПБ.Теорія:«Досягнення українських волейболістів на міжнародній арені». Переміщення у стійці волейболіста. ЗРВ. ЗФП. Передачі набивним або баскетбольним м'ячем. Передачі в пара, у зустрічному русі. Прийом м’яча від сітки. Подача м'яча зверху та  знизу. Навчальна гра.

5.            
Теорія : «Паролімпійський рух на сучасному етапі». ПБ. ЗРВ. ЗФП. Повторне пробігання 10-15 м за сигналом з різних вихідних положень. Передачі в парах для нападаючого удару або в колонах.  Нападаючий удар з розбігу та з місця. Блокування. Навчальна гра. 

6.            
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

7.            
ПБ. ЗФП. ЗРВ. Навчальна вправа: пересування вздовж сітки правим, лівим боком, зупинки, стрибки у сітки.блокування. Передачі у парах, трійках. Нападаючий удар з місця та розбігу. Верхня пряма  подача у праву, ліву частини майданчика. Навчальна гра.

8.            
ПБ. ЗФП - переміщення гравця у нападі (ривки, повороти; «човниковий» біг, повторне про бігання відрізків 1-2-м). Комплекс ЗРВ. Передача у зустрічному. Прийом та передачі м'яча у зустрічному русі. Прийом м*яча від сітки. Нападаючий удар, блокування. Чергування верхньої та нижньої подачі. Навчальна гра.

9.            
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

10.        
ПБ. Пересування по майданчику зі зміною напрямку та швидкості. Повторне пробігання відрізків (5-15м). Стрибки вздовж сітки. Комплекс ЗРВ.   Передачі в зустрічних колонах (змагання: хто довше "протримає" м'яч у повітрі). Передача м'яча у стрибку; з власного накиду та з накиду партнера. Нападаючий удар, блокування. Подачі: пряма верхня, нижня у задану зону. Навчальна гра.


11.        
ПБ. ЗФП - Розминка. Оцінити навички переміщення гравця по майданчику у нападі (ривки, повороти, «човниковий» біг, згинання та розгинаня рук в упорі лежачі, переміщення в упорі).. Комплекс ЗРВ. Передача двома руками зверху для нападаючого удару - в парах або у зустрічному русі. Зонне Бблокування зони. Прийом м’яча від сітки. Страхування. Подача в задану зону. Навчальна гра.

12.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

 13.
ПБ. Пересування приставним кроком, «човниковий» біг. Стрибки біля сітки та вздовж сітки, багатоскоки. ЗРВ. Кидки тенісного м'яча через сітку в ціль в задану зону. Передача та прийом м'яча у зустрічному русі. Передача м'яча в стрибку через сітку з верхньої передачі партнера. Блокування. Прийом від сітки. Нападаючий удар. Взаємодія гравців у захисті .Вибір місця при страхуванні партнера, який виконує прийом. Навчальна гра.


14.
ПБ. ЗФП – розвиток силових якостей. Комплекс ЗРВ. Передача м'яча в стрибку через сітку. Прийом м'яча з наступним падіння або перекатом. Нападаючий удар. Блокування. Страхування. Навчальна гра(обов'язково передавати м'яч через сітку  у стрибку).

15.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

16.
ПБ. ЗФП – розвиток швидкісно-силових якостей. ЗРВ.Передача м'яча у зустрічному русі. Передача м’яча у стрибку через сітку. Нападаючий удар з короткої передачі. Блокування. Взаємодія гравців передньої лінії. Розташування гравців у момент прийому м'яча у побудові «кутом вперед». Навчальна гра.

17.
ПБ. ЗФП – розвиток спритності. ЗРВ.  Передача м'яча через сітку у стрибку. Оцінити техніку передачі та прийому м'яча зверху через сітку в парах. Прийом м'яча з подачі. Нападаючий удар. Блокування. Страхування. Навчальна гра.


18.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

19.

ПБ. ЗФП- розвиток гнучкості. ЗРВ. Передача м'яча в парах  або трійках з пересуванням або у зустрічному русі. Передача м'яча партнеру, стоячи до нього спиною. Нападаючий удар з короткої передачі. Нападаючий удар прямий з переводом. Зонне блокування. Страхування. Чергування верхньої та нижньої подач. Навчальна гра.


20.
ПБ. ЗФП. Комплекс ЗРВ. Передачі м'яча в колонах через сітку. Передача м'яча через сітку в стрибку. Прийом м'яча, що відскочив від сітки. Нападаючий удар прямий з переводом. Блокування. Верхня бокова подача.  Навчальна гра.



21.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

22.
ПБ. ЗРВ. ЗФП.Пересування зі зміною напрямку, швидкості, човниковий біг Передача м'яча з пересуванням вправо, вліво, вперед, назад. Оцінити виконання контрольного нормативу(6 передач на точність у задану зону). Подача м'яча. Прийом подачі. Страхування. Навчальна гра.



23.
ПБ. ЗФП. Комплекс ЗРВ. Передачі м'яча у стрибку через сітку в парах, трійках або колонах. Прийом м'яча з подачі. Блокування, страхування. Взаємодія із зв*язковим гравцем. Навчальна гра.



24.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

25.
ПБ. ЗФП. Школа м'яча. Оцінити техніку передачі м'яча у стрибку через сітку. Подача м'яча. Нападаючий удар. Блокування, стахування партнерів. Навчальна гра, атака після трьох передач.

26.
ПБ. ЗФП. Школа м’яча. Оцінити виконання контрольного нормативу: 10 верхніх(хл), нижніх(дів) прямих подач на точність  Нападаючий удар. Блокування, страхування партнера. Навчальна гра.

27.
Теорія - оцінити знання з розділу «Волейбол».  Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

28.
Розминка на основі вивчених вправ. Оцінити техніку виконання нападаючого удару та блокування. Навчальна гра з використанням вивчених технічних елементів.

29.
Оцінити вміння учнів використовувати вивчені технічні елементи та тактичні вміння в ігровій ситуації.

30.
Теорія – оцінити знання з розділу «Волейбол». Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.



Волейбол

7 рік вивчення
Кількість уроків 30

Учень, учениця:
ü Х а р а к т е р и з у є   роль та місце спортивних ігор у вихованні морально-вольових якостей особистості.  Волейбол у сучасному олімпійському русі.  Фізична підготовленість волейболіста. Матеріально-технічне забезпечення змагань і тренувань.
ü Пояснює суддівство змагань. Чинники, які визначають ефективність змагальної діяльності гравців. Прийоми самоконтролю  за фізичним навантаженням. Правила першої допомоги  в разі травмування.  Методику самостійних занять фізичними вправами.
ü Обґрунтовує  поняття про втому та перевтому.  Функціональні можливості організму           
ü Виконує: прискорення з місця на 5, 10, 15 м з різних вихідних положень; «човниковий» біг 49 м; чергування прискорень, зупинок, поворотів, бігу зі зміною напрямку за зоровим сигналом;
ü вправи для розвитку стрибучості, сили м’язів тулуба, плечового пояса,  кистей рук, гнучкості; тощо;
передачі м’яча: передачу м’яча  з глибини майданчика під нападаючий удар; передачу двома руками зверху біля сітки, стоячи спиною до неї; передачу на точність; скорочену передачу у стрибку; прийом м’яча двома руками знизу в зоні  5,6,1 та  передачу в зони 4,3,2.
ü подачі: верхні прямі подачі до лівої та правої частини майданчика, націлену, скорочену   та  планеруючу подачу в межах  майданчика, чергування нижніх та верхніх прямих подач;верхню бокову подачу  в межах майданчика;
ü показ основних суддівських жестів; ведення спрощеного протоколу гри;   
ü Здійснює: прямий нападаючий удар з переводом;   нападаючий   удар  із  зони4, 3, 2  з  високих  та  середніх  передач; нападаючий удар з другої лінії, нападаючий удар слабшою рукою. Вибір  місця  для другої передачі  в зоні 2, стоячи спиною до напрямку передачі.
ü Застосовує:    пересування  приставним кроком, зупинку  стрибком  у  поєднанні  з виконанням  технічних прийомів у нападі та захисті; одиночне блокування  прямого нападаючого удару в зонах 2, 3,  4;  групове блокування в зонах 2, 4.  Систему гри “кутом вперед ”;багаторазові передачі  волейбольного м’яча а стіну з різної відстані, пересування уздовж сітки приставним кроком правим та лівим боком, спиною з поворотом на 180°.
ü Уміє:   «пом’якшити»  прийом  сильно посланого м’яча;  спрямовувати  м’яч  в потрібному  напрямку  за  різними траєкторіями; імітувати нападаючі удари з наступними обманними рухами; вибирати атакуючого партнера для передачі йому м’яча.
ü Дотримується правил техніки безпеки під час занять волейболом.

Зміст навчального матеріалу
Рівень навчальних досягнень
низький
середній
достатній
високий
 10 прямих верхніх подач на точність в зазначену зону в ігровий майданчик
хлопці
дівчата


4
2


6
5


8
6


9
8
6 передач м’яча на точність через сітку із зони 2,3,4 (в зазначену зону)
хлопці
дівчата


2
1


3
2


5
3


6
5

Зміст навчального матеріалу
Дата
1.
Теорія: «Роль та місце спортивних ігор у вихованні морально-вольових якостей особистості.»ПБ. Повторити правила гри, зони, перехід. Переміщення у стійці волейболіста у різних напрямках, прискорення, зупинки, стрибки, виконання технічних прийомів у нападі та захисті. Передачі м'яча у зустрічному русі. Подачі. Гра.
16.01
2.
Теорія: «Волейбол у сучасному олімпійському русі».ПБ. ЗФП. Переміщення в стійці волейболіста з передачами м'яча над собою та в парах. Передачі м'яча у зустрічному русі. Подача в глибину майданчика. Прямий нападаючий удар. Одиночне  блокування. Страхування. Навчальна гра.
19.01
3.
ПБ. Переміщення по майданчику: прискорення - 5-6м, зупинки, повороти, стрибки. Комплекс ЗРВ. Передачі в парах, в трійках або у зустрічному русі. Передачі м'яча на точність. Подачі мяча. Блокування. Навчальна гра.
23.01
4.
ПБ. ЗФП. Прискрення на 10-15 м за сигналом з різних вихідних положень, «човниковий» біг .Комплекс ЗРВ. Передачі м'яча з глибини майданчика під нападаючий удар. Блокування. Нападаючий удар з переводом. Подачі. Навчальна гра.
26.01
5.
ПБ. ЗФП. Передачі м’яча у зустрічному русі в колонах через сітку.Передачі м'яча з глибини майданчика під нападаючий удар.  Нападаючий удар слабшою рукою, з переводом. Подачі. Навчальна гра, страхування партнера.
30.01
6.
Теорія: «Фізична підготовленість волейболіста». ПБ. ЗФП - переміщення гравця у нападі (ривки, повороти, зупинки, стрибки; «човниковий» біг). Комплекс ЗРВ. Передачі м'яча на точність, з глибини майданчикаа у зустрічному русі біля сітки: з першого дотику передача над собою, а другим дотиком передати м'яч у протилежну колону. Кидки м'яча у стрибку; біля стіни та в парах. Передачі м'яча, стоячи спиною до партнера (з власного кидка). Нападаючий удар з другої лінії. Одиночне блокування прямого нападаючого удару в зони 2,3,4. Навчальна гра.
2.02
7.
ПБ. Комплекс ЗРВ.Пересування по майданчику зі зміною напрямку та швидкості ЗФП – розвиток стрибучості. Стрибки вздовж сітки. ЗРВ. Школа м'яча. Пересування в парах або трійках з кидками набивного, баскеПБольного або волейбольного м'яча. Передачі в зустрічних колонах (змагання: хто довше "протримає" м'яч у повітрі), серійні стрибки поштовхом однією та двома ногами з діставанням предметів.. Передача м'яча у стрибку.; з власного накиду та з накиду партнера. Прийом м'яча знизу (у стіну серіями 3-4 рази). Передача двома руками зверху біля сітки, стоячи до неї спиною. Нападаючий удар з зони 2,3,4, блокування, страхування партнера. Тактика передач. Навчальна гра, грати у три дотика- вибір партнера для передачі м'яча..
6.02
8.
Теорія: «Матеріально-технічне забезпечення змагань і тренувань». ПБ .Розминка. ЗРВ. ЗФП - переміщення гравця у нападі (ривки, повороти, човниковий біг). ЗРВ. розвиток сили м*язів тулуба, верхнього плечового пояса, кистей рук. Передача у зустрічному русі з різною троекторією польоту. біля сітки: з першого дотику передача над собою, а другим дотиком передати м'яч через сітку. Кидки м'яча у стрибку; біля стіни та в парах. Передачі м'яча, стоячи спиною до сітки. Нападаючий удар. Прийом м’яча від сітки. Страхування. Бокова подача. партнера (з власного підкидання). Прийом м’яча від сітки. Страхування. Навчальна гра.
9.02
9.
ПБ.  Розминка пересування, прискорення, зупинки, повороти, стрибки з дотиком високо розташованих предметівПересування приставним кроком, човниковий біг».  Стрибки біля сітки та вздовж сітки. Комплекс ЗРВ. Школа м'яча. Скорочена Ппередача м'яча у стрибку .зустрічному русі в колонах. Передача в парах через сітку. Передача м'яча в стрибку через сітку з накиду партнером та з верхньої передачі партнера. Прийом від сітки. Прийом м'яча знизу від стіни на місці та з пересуванням вздовж стіни.Передачі м'яча з різною троекторією польоту в задані зони. Нападаючий удар з зони  4,3,2 з високих та середніх передач. Блокування. Страховка партнера при виконанні технічних прийомів. Взаємодія гравців у нападі та   захисті. Навчальна гра.

13.02
10.
ПБ. Розминкаоцінити вміння самостійної підготовки до подальшої роботи.  ЗФП. Школа м'яча. Передача м'яча в стрибку через сітку, з глибини майданчика під нападаючий удар.. Прийом м'яча знизу перед собою (серіями з 3-4 прийомів). Передача м'яча, стоячи спиною до партнера з власного накиду. Нападаючий удар. Блокування. Страхування. Тактика ведення гри. Навчальна гра, обов'язково передавати м'яч через сітку у стрибку.
16.02
11.
ПБ. ЗФП. Школа м'яча Передача м'яча в парах, трійках або у зустрічному русі. в колонах. Передача двома руками зверху біля сітки, стоячи спиною до неї. Нападаючий удар, обмані рухи під час виконання нападаючого удару. Групове блокування в зонах 2,4. Передача в парах через сітку. Передача м’яча у стрибку через сітку з накиду партнером та з верхньої передачі партнера. Прийом від сітки. Прийом м'яча знизу від стіни на місті та з просуванням вздовж стіни. Взаємодія гравців передньої лінії. Навчальна гра  тактика гри «кутом вперед».

20.02
12.
ПБ. Пересування у захисті. ЗРВ. Школа м'яча.Розминка. Комплекс ЗРВ. Передача м'яча через сітку у стрибку. Оцінити техніку передачі та прийому м'яча зверху через сітку в парах (контр.норматив). Пприйому м'яча з подачі. Нападаючий удар. Блокування. Страхування. Навчальна гра.

23.02
13.
ПБ. ЗФП. ЗРВ. Пересування зі зміною напрямку, швидкості, човниковий біг зупинки, стрибки, вистрибування з упору присід -  за зоровим сигналом.. Передача м'яча з пересуванням вправо, вліво, вперед, назад в парах, трійках або у зустрічному русі.. Передача м'яча партнеру, стоячи до нього спиною. Повторити техніку прийому та передачі  м’яча знизу через сітку в парах. Нападаючий удар з другої лінії. Групове  та одиночне блокування. Подачі .Навчальна гра.


27.02
14.
ПБ.Теорія «Поняття про втому та перевтому.  Функціональні можливості організму». ЗФП. Комплекс ЗРВ.Пересування гравця у нападі. Школа м'яча. Передачі м'яча в колонах через сітку. СкороченаП передача м'яча через сітку в стрибку. Прийом м'яча, що відскочив від сітки (з кидка м'яча партнером у сітку). Нападаючий удар – обмані дії. .Блокування. Страхування партнерів. Блокування.  Навчальна гра -  тактичні  командні дії.


2.03
15.
ПБ. Розминка. Комплекс ЗРВ. ЗФП розвиток гнучкості. Пересування зі зміною напрямку, швидкості, човниковий біг Передача м'яча з пересуванням вправо, вліво, вперед, назад. Оцінити техніку скороченої прийому та передачі  м’яча у стрибку.знизу через сітку в парах (контр.норматив). Передача м'яча партнеру, стоячи до нього спиною. Подача м'яча. Прийом подачі. Нападаючий удар. Блокування. Страхування партнерів.. Навчальна гра .


3.03
16.
ПБ.  Самостійна розминка.ЗФП.. Школа м'яча. Передачі м'яча. у стрибку через сітку. Прийом м'яча з подачі. Нападаючий удар, з переводом, з другої лінії. Блокування, страхування партнерів. Навчальна гра.


5.03
17.
ПБ. ЗФП. Школа м'яча. Оцінити техніку передачі м'яча у на точність стрибку через сітку.(контр.норматив). Подача м'яча. Нападаючий удар. Блокування, страхування. Навчальна гра., атака після трьох передач.
12.03
18.
ПБ. ЗФП. Школа м’яча. Оцінити техніку верхньої подачі  м'яча. техніку виконання нападаючого удару. Навчальна гра.
16.03
19.
Теорія - оцінити знання з розділу «Волейбол».  Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.
19.03
20.
Розминка на основі вивчених вправ. Виконати на оцінку верхнію подачіу у вказану зону з 6 спроб. Навчальна гра з використанням вивчених технічних елементів.
23.03


Волейбол
7 рік вивчення
Кількість уроків 30
Учень:
 х а р а к т е р и з у є  роль та місце спортивних ігор у вихованні морально-вольових якостей особистості. Волейбол у сучасному олімпійському русі. Фізична підготовленість волейболіста. Матеріально-технічне забезпечення змагань і тренувань.
пояснює суддівство змагань. Чинники, які визначають ефективність
заагальної діяльності гравців. Прийоми самоконтролю за фізичним навантаженням. Правила першої допомоги в разі травмування. Методику самостійних занять фізичними вправами.
обґрунтовує поняття про втому та перевтому. Функціональні можливості організму.
виконує:  СФП- повторне пробігання відрізків 5-15м з різних вихідних положень, зі зміною напрямку та швидкості руху за зоровим та голосовим сигналом; вправи для розвитку стрибучості, сили м’язів тулуба, плечового пояса, кистей рук, гнучкості, швидкісно-силова підготовка; серійні стрибки поштовхом однієї та двох ніг із діставанням предметів; естафети, рухливі ігри.
техніко-тактична підготовка:
передачі м’яча: націлену, скорочену та планеруючу подачу в межах майданчика; з глибини майданчика  для нападаючого удару, двома руками зверху біля сітки, стоячи спиною до неї; на точність; скорочену передачу у стрибку; прийом м’яча двома руками знизу в зоні 5,6,1 та передачу в зони 4,3,2.
подачі: верхні прямі подачі до лівої та правої частини майданчика, чергування нижніх та верхніх прямих подач; верхню бокову подачу в межах майданчика;
застосовує: пересування приставним кроком, зупинку  стрибком у поєднанні з виконанням технічних прийомі у нападі та захисті; одиночне блокування прямого нападаючого удару в зонах2,3,4; групове блокування в зонах 2,4; систему гри «кутом вперед» .
здійснює: прямий нападаючий удар з переводом;прямий удар із зони4,3,2 з високих та середніх передач;нападаючий удар з другої лінії;нападаючий удар слабшою рукою;вибір місця для другої передачі в зоні 2.
уміє: пом’якшити прийом сильно посланого м’яча;спрямувати м’яч в потрібному напрямку за різними траєкторіями польоту м’яча;імітувати нападаючі удари з наступними відволікальними рухами; вибирати атакуючого партнера для передачі йому м’яча.
дотримується правил рухливих та навчальних ігор; техніки безпеки під час занять волейболом.
Зміст навчального матеріалу
Рівень навчальних досягнень
низький
середній
достатній
високий
верхня пряма подача (з 10 спроб)                              хлопці                              
нижня пряма подача(з 10 спроб)                             дівчата

4

2

6

5

8

8

9

8
Передача м’яча на точність  через сітку із зони 2,3,4(в зазначену зону)              
хлопці
дівчата


2
1


3
2


4
3


5
5

Зміст навчального матеріалу
Дата

Теорія: «Волейбол у сучасному олімпійському русі». Правила безпеки під час занять волейболом. Повторити правила гри, зони, розташування гравців на майданчику, перехід. Переміщення у стійці волейболіста у різних напрямках. Комплекс загальнорозвивальних  вправ у русі та на місці. Передачі м'яча над собою; у зустрічному русі в колонах. Гра..


Терія: «Методику самостійних занять фізичними вправами.
 Правила першої допомоги в разі травмування.»ПБ. Самостійна розминка. Комплекс загальнорозвивальних  вправ у русі та на місці.СФП – переміщення, прискорення 5-10м, багатоскоки, силові вправи.  Переміщення в стійці волейболіста з передачами м'яча над собою та в парах. Передачі м'яча у зустрічному русі. Верхня, нижня подачі в праву, ліву  частину майданчика. Навчальна гра.


Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.


Теорія: «Роль та місце спортивних ігор у вихованні морально-вольових якостей особистості». ПБ. Переміщення в стійці волейболіста, прискорення, зупинки, повороти або рухлива гра («Салки» «Хвостики» тощо). Комплекс загальнорозвивальних  вправ у русі та на місці. ЗФП.  Кидки і ловіння набивного, баскетбольного або волейбольного м'яча біля сітки (зони 2-4). Передачі в парах,3-х у русі. Прийом м’яча від сітки. Подача м'яча зверху, знизу. Рухова гра або Навчальна гра.


ПБ. Переміщення в стійці волейболіста, прискорення, зупинки, повороти або рухлива гра («Салки» «Хвостики» тощо). ЗФП. ЗРВ. Пересування вздовж сітки приставним кроком правим, лівим боком. Передачі м’яча над собою, в парах або у зустрічному русі в колонах.. Верхня пряма подача в праву, ліву частини майданчика. Рухлива або Навчальна гра.


Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.


 Теорія: «Матеріально-технічне забезпечення змагань і тренувань. Суддівство змагань.» ПБ. Самостійна розминка у русі та на місці. ЗФП. Пересування вздовж сітки приставним кроком правим, лівим боком. Передачі м’яча на місці та у русі. Прийом м’яча від сітки. Прийом м’яча з перекатом на спину. Нападаючий удар з розбігу. Блокування. Навчальна гра.



ПБ. ЗФП - переміщення гравця у нападі (ривки, повороти; човниковий біг). Комплекс ЗРВ. Передача  м'яча у зустрічному русі біля сітки. Прийом м'яча з перекатом на спину. Верхня , нижня прямі подачі у задану зону. Навчальна гра.

9.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

10.
ПБ. Пересування по майданчику зі зміною напрямку та швидкості, стрибки вздовж сітки правим, лівим боком або рухова гра. ЗРВ. СФП. Пересування в парах або трійках з кидками набивного або баскетбольного м'яча. Передачі в зустрічних колонах (гра: хто довше "протримає" м'яч у повітрі). Передача м'яча у стрибку з накиду партнера. Прийом м'яча знизу з наступним падінням Нападаючий удар, блокування. Тактика передач. Навчальна гра.


11.
ПБ. Самостійна розминка у русі та на місці. ЗФП - переміщення гравця у нападі (ривки, повороти, човниковий біг). Передача у зустрічному русі. Передачі м'яча у стрибку: біля стіни та в парах. Подачі м'яча. Блокування.Страхування. Навчальна гра.

12.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

13.
Теорія: «Фізична підготовленість волейболіста. Чинники, які визначають ефективність загальної діяльності гравців. Прийоми самоконтролю за фізичним навантаженням». ПБ. Біг, ходьба, відновлення. ЗРВ. «Човниковий» біг. Стрибки біля сітки та вздовж сітки. Передача м'яча в парах двома руками зверху для нападаючого удару. Передача м'яча в стрибку через сітку з верхньої передачі партнера. Подачі м'яча – прийом - страхування. Взаємодія гравців у захисті. Навчальна гра.


14.
ПБ. Самостійна розминка. ЗФП. Передача м'яча в стрибку через сітку. Передача м'яча з наступним падінням та перекатом на спину. Подачі м’яча в задану зону. Нападаючий удар. Блокування. Страхування. Навчальна гра, обов'язково передавати м'яч через сітку у стрибку.

15.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

16.
ПБ. Розминка. ЗФП. Передача м'яча у зустрічному русі в колонах. Передача в парах двома руками зверху для нападаючого удару. Передача м’яча у стрибку через сітку з  верхньої передачі партнера. Взаємодія гравців передньої лінії – вибір місця під час страхування. Навчальна гра.


17.
ПБ. Пересування у захисті та нападі. ЗРВ. Передача м'яча через сітку у стрибку. Оцінити техніку передачі та прийому м'яча зверху через сітку в парах. Прийом м'яча з подачі. Нападаючий удар – з короткої передачі. Зонне блокування. Страхування. Навчальна гра.


18.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.


19.
ПБ. ЗРВ. ЗФП – передача набивних або баскетбольних м’ячів від грудей та над собою. Передача м'яча в3-х з пересуванням. Зонне блокування. Чергування верхньої та нижньої подач. Навчальна гра.


20.
ПБ. Біг, переміщення, відновлення. ЗФП. Передачі м'яча у зустрічному русі. Передача м'яча через сітку в стрибку. Блокування. Нападаючий удар – прямій з переводом. Блокування. Верхня бокова подача. Навчальна гра.



21.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

22.
ПБ. ЗРВ. ЗФП. Пересування зі зміною напрямку, швидкості, «човниковий» біг.  Оцінити виконання контр. нормативу -6 передач  м’яча на точність через сітку із зони 2,3,4 в задану зону. Подача м'яча. Прийом подачі. Розташування гравців у момент прийому м’яча в побудові «кутом вперед». Страхування. Навчальна гра.



23.
ПБ. ЗРВ у русі та на місці або рухлива гра. ЗФП. Кидки тенісного м’яча через сітку в ціль в задану зону. Подачі. Прийом м'яча з подачі. Блокування, страхування. Навчальна гра – взаємодія із зв’язковим гравцем.



24.
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

25.
ПБ. ЗРВ у русі та на місці або рухлива гра ЗФП. Оцінити техніку передачі м'яча у стрибку через сітку. Верхня бокова подача м'яча. Боковий нападаючий удар. Блокування, страхування. Навчальна вправа - взаємодія з нападаючим гравцем. Навчальна гра.

26.
ПБ. ЗРВ. ЗФП. Оцінити виконання контрольного нормативу – верхня та нижня подачі  м'яча – (хл, дів). Навчальна гра.

27.
Теорія - оцінити знання з розділу «Волейбол».  Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

28.
Самостійна розминка. Оцінити техніку верхньої бокової подачі. Навчальна гра з використанням вивчених технічних прийомів.

29.
Оцінити вміння учнів використовувати вивчені технічні елементи в ігровій ситуації.


30.
Теорія – оцінити знання з розділу «Волейбол». Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.







Комментариев нет:

Отправить комментарий