Модуль легка атлетика


Легка атлетика

6 рік вивчення.
1 семестр                                  Кількість уроків-27
              Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Учень, учениця:
характеризує  особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму у старшому шкільному віці; ознаки наставання втоми під час занять легкоатлетичними видами спорту;
називає поняття, рівні та методику визначення рівнів фізичної підготовки; правила надання першої медичної допомоги при різних травмах;
виконує: спеціальні бігові та стрибкові вправи; спеціальні вправи для метань; вправи з набивним м’ячем;
·         біг  30 м ,100м на  швидкість; серії бігу 3х30м;2х100м;2х200м; спортивну ходьбу на 1000м; рівномірний біг до 1500м; повільний біг до 6 хв;
·      стрибки у довжину з місця; у довжину з розбігу способом «зігнув ноги»;
·                 метання  малого м’яча на дальність з розбігу;
виконує організаційні вправи, загально розвивальні вправи з предметами та без предметів,вправи для формування та корекції постави, вправи для розвитку фізичних якостей, контрольно-навчальні нормативи і вимоги програми;
складає та виконує (розробляє) комплекси фізичних вправ, виконання яких забезпечує успішну самореалізацію у майбутній професії;
дотримується правил: техніки безпеки під час занять легкою атлетикою, самостійних занять фізичними вправами.
Контрольні навчальні нормативи і вимоги.
Зміст навчального матеріалу
                   Рівень навчальних досягнень учнів
початковий
середній
достатній
високий
Біг 30м, сек:
                                      хлопці
             дівчата


більше 5,7
більше 6,6


5,7
6,6


5,3
5,9


4,7
5,5
Біг 100м
                                       хлопці
дівчата


більше  15,9
більше  18,0


15,9
18,0


15,3
17,5


14,5
16,8
Метання малого м’яча на дальність з розбігу, м:                  
                          хлопці
                         дівчата                  


до35
до16


35
16


45
20


50
25
Стрибок у довжину з розбігу , см: 
                            хлопці                                                                              
                            дівчата



до350
до 250

350
250


380
280


410
310

Стрибок у довжину з місця
  см:                           
хлопці
                              дівчата                             



до200
до155

200
155


210
170


220
185
Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання»  см
хлопці
                              дівчата                             




до 90
до75


90
75



105
85



120
100
Біг на1500м  хв., сек.:                                        
хлопці 
більше 7,30
7,30
7,0
6,20
дівчата
більше 9,00
9,00
8,30
7,45

п/п
п/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

1.       
Теорія: «Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму у старшому шкільному віці». Правила безпеки  (ПБ) під час виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні вправи. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи бігуна. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри, естафети або спортивні ігри за бажанням учнів.

2.       
 Теорія: «Характеристика фізичної підготовленості. Методика її визначення». ПБ під час виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи бігуна. Біг 30,60,100 м. Стрибок у довжину з місця. Ігри та естафети з елементами л/а.


3.       
Теорія. Спортивні  та рухливі ігри або повторення вивченого матеріалу.

4.       
Теорія: «Ознаки наставання втоми під час занять легкоатлетичними видами спорту». ПБ. Організуючі вправи. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з предметом. Спеціальні л/а вправи. Закріпити техніку бігу на 30,60 м (фінішування). Стрибок у довжину з місця (техніка). Повільний біг – до3-5 хв. Ігри та естафети.

5.       
Теорія «Правила надання першої медичної допомоги при різних травмах». ПБ. Біг. Відновлення. Комплекс загально розвивальних вправ з предметом. Спеціальні л/а вправи бігуна та стрибуна. Біг 60,100 м. Стрибок у довжину з місця. Біг до 3- 5 хв. Рухливі ігри та естафети.


6.       
Теорія. Спортивні  та рухливі ігри або повторення вивченого матеріалу.

7.       
ПБ під час виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні  вправи. Повільний біг. Відновлення. Спеціальні л/а вправи. Комплекс загальнорозвивальних вправ з предметом. Біг на 60,100м. «Човниковий» біг (техніка). Стрибки у довжину з місця. Біг до 4-5 хв. Ігри та естафети.

8.       
ПБ під час виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Оцінити навички у виконанні комплексу загальнорозвивальних вправ з предметом Спеціальні л/а вправи бігуна та стрибуна. Біг 60 м,100м. Стрибки у довжину з місця. Біг 4-6 хв. Ігри та естафети з елементами л/а або спортивні ігри.

9.       
Теорія. Спортивні  та рухливі ігри або повторення вивченого матеріалу.

10.   
ПБ під час виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Спеціальні легкоатлетичні вправи. «Човниковий» біг. Виконати на оцінку К.Н. - стрибок у довжину з місця. Біг 6-8 хв. Ігри та естафети.

11.   
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Комплекс загально розвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи. ЗФП – розвиток швидкості, швидкісно-силових якостей (3х30м; прискорення з різних В.П. тощо). Біг 100,200м (техніка, дихання під час бігу). Стрибки у довжину з розбігу. Ігри та естафети або спортивні ігри.


12.   
Теорія. Спортивні  та рухливі ігри або повторення вивченого матеріалу.

13.   
ПБ. Організуючі вправи. Повільний біг. Відновлення.
Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи стрибуна, метальника. Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги». Метання малого м'яча з розбігу на дальність. Біг до 6-9 хв. Ігри та естафети.


14.   
ПБ. Організуючі вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП- розвиток швидкісно-силових якостей. Спеціальні л/а вправи. Біг 30м(оцінка результату). Стрибки у довжину з розбігу. Метання малого м'яча на дальність. Ігри та естафети з елементами л/а або спортивні ігри.


15.   
Теорія.  Повільний біг. Спортивні  та рухливі ігри або повторення вивченого матеріалу.

16.   
ПБ. Організуючі вправи. Біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спец. легкоатлетичні вправи . Виконати на оцінку біг 100 м. Повторити техніку стрибка у довжину з розбігу (підбір розбігу, відштовхування. Оздоровчий біг до10 хв. Ігри.



17.   
ПБ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП – розвиток силових, швидкісно - силових якостей. Метання малого м'яча на дальність. Оздоровчий рівномірний  біг до11хв. Ігри та естафети.


18.   
Теорія. Спортивні  та рухливі ігри або повторення вивченого матеріалу.

19.   
ПБ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП. Спеціальні л/а вправи для метання та стрибків. Виконати на оцінку стрибок у довжину з розбігу. Повторити метання малого м'яча з розбігу на дальність. Смуга перешкод або спортивна ходьба. Ігри.

20.   
ПБ. Організуючі вправи. Біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спеціальні л/а вправи. Техніка бігу 2х100м; 200м. Повторити метання м'яча на дальність з розбігу з 7-9 кроків. Смуга перешкод або оздоровчий біг до 8-10 хв. Ігри та естафети.

21.   
Теорія. Спортивні  та рухливі ігри або повторення вивченого матеріалу.

22.   
ПБ. Повільний біг. Комплекс ЗРВ. Спеціальні л/а вправи. Виконати на оцінку метання малого м'яча на дальність. Рівномірний біг до 1500 м. Ігри та естафети.

23.   
ПБ.  Організуючі вправи. Біг. ЗРВ. Спеціальні л/а вправи. Виконати на оцінку - біг  1500 м. Ігри та естафети.

24.   
Теорія. Спортивні  та рухливі ігри або повторення вивченого матеріалу.

25.   
ПБ під час виконання л/а та ігрових вправ. Повільний біг. Самостійна розминка. Урок колового тренування або праця на станціях. Ігри та естафети. Оцінити теоретичні знання з розділу «Легка атлетика».

26.   
ПБ під час виконання л/а та ігрових вправ. Оцінити навички самостійного виконання розминки та контролю за навантаженням під час виконання фізичних вправ. Урок колового тренування або праця на станціях. Ігри та естафети.

27.   
Спортивні  та рухливі ігри або повторення вивченого матеріалу в ігровій формі.


                                      


















Легка атлетика


6 рік вивчення.



    2 семестр                                  Кількість уроків-24

характеризує вміння, навички та фізичні якості, які необхідно для успішної самореалізації у майбутній професії;
складає та виконує (розробляє) комплекси фізичних вправ виконання яких забезпечує успішну самореалізацію у майбутній професії;
виконує: організуючі вправи, загальнорозвивальні вправи в русі та на місці в пара, у трійках, у групах з предметом та без предмету,
вправи для формування та корекції постави, спеціальні легкоатлетичні вправи, вправи для розвитку фізичних якостей, оздоровчий, рівномірний біг;
·           вправи для розвитку швидкості: повторний біг  3х100м, біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом;
·           вправи для розвитку спритності:  різновиди стрибків із різним завданням, стрибки з поворотами, через предмети;  метання  м’яча в ціль; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4х9м;вправи на координацію рухів, рухливі та спортивні ігри;
·           вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до 1500м,біг 300-400м з інтервалом від1 до3 раз; біг у перемінному темпі до1700м; повільний  біг до 12хв(хл), 9хв(дів); біг під гору та навпаки;
·           вправи для розвитку гнучкості: вправи з великою амплітудою руху руками, ногами; активні та пасивні нахили; «стретчинг»; вправи зі скакалкою складеною вчетверо;
·           вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: біг з максимальною швидкістю після підстрибування, бігу на місці, різкою зміною напрямку руху; стрибки з місця, у довжину, у висоту; серійні стрибки поштовхом однієї та двох ніг; вистрибування з присіду;
дотримується правил безпеки під час занять легкою атлетикою, самостійних занять фізичними вправами.
Контрольні навчальні нормативи і вимоги.

Зміст навчального матеріалу
                   Рівень навчальних досягнень учнів
початковий
середній
достатній
високий
Біг 30м, сек:
                                      хлопці
             дівчата


більше 5,7
більше 6,6


5,7
6,6


5,3
5,9


4,7
5,5
Біг 100м
                                       хлопці
дівчата


більше  15,9
більше  18,0


15,9
18,0


15,3
17,5


14,5
16,8
Метання малого м’яча на дальність з розбігу, м:                 
                          хлопці
                         дівчата                  


до35
до16


35
16


45
20


50
25
Стрибок у довжину з розбігу , см: 
                            хлопці                                                                              
                            дівчата



до350
до 250

350
250


380
280


410
310

Стрибок у довжину з місця
  см:                           
хлопці
                              дівчата                              



до200
до155

200
155


210
170


220
185
Стрибок у висоту з розбігу способом «переступання»  см
хлопці
                              дівчата                             




до 90
до75


90
75



105
85



120
100
Біг на1500м  хв., сек.:                                       
хлопці 
більше 7,30
7,30
7,0
6,20
дівчата
більше 9,00
9,00
8,30
7,45


п/п
Зміст навчального матеріалу
Дата
1.           
Теорія: «Вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії». Розминочний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг  2х20м( техніка - вихід із старту, прискорення). Стрибки у висоту з розбігу способом "переступання". Вправи загальної фізпідготовки. Рухлива гра або с/гра.

2.           
ПБ. «Правила надання першої допомоги при травмах». Розминочний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні  вправи. Біг 3х20 м з різних вихідних положень. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту з розбігу. Естафета з подоланням перешкод. Рухлива гра або с/гра.

3.           
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого м
атеріалу в ігровій формі.

4.           
ПБ. Організаційні вправи. Біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Прискорення з різних В.П. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту з розбігу способом "переступання" Правила змагань зі стрибків у висоту. ЗФП. Рухлива гра,естафети або с/гра.

5.           
ПБ. Організуючі вправи. Біг. Комплекс ЗРВ у парах. Спеціальні легкоатлетичні вправи. Правила змагань зі стрибків у висоту. Стрибки у висоту з розбігу способом "переступання" (оцінка техніки). Вправи загальної фізпідготовки. Розвиток фізичних якостей. Рухлива гра або с/гра.

6.           
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

7.           
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Комплекс вправ у трійках. Спеціальні легкоатлетичні вправи. Стрибки у висоту з розбігу способом "переступання" (оцінка). Розвиток фізичних якостей. Рухлива гра або с/гра.

8.           
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг 2x60 м. Біг по повороту - техніка.  Метання малого м'яча на дальність з розбігу. Біг у чергуванні з ходьбою - до 6 хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.


9.           
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

10.       
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Техніка бігу по дистанції та по повороту. Розвиток швидкісно-силових якостей. Кросова підготовка 6-8 хв. або біг з перемінною швидкістю. Футбол. Рухлива гра або с/гра.


11.       
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг 30м,60,100 м - техніка спринтерського бігу, фінішування. Стрибок у довжину з місця к.н.- оцінка. Оздоровчий біг до 6-8 хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.

12.       
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

13.       
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг 60,100м (контроль техніки бігу). Метання м. м’яча на дальність. Оздоровчий біг 7- 9 хв. Футбол. Рухлива гра або спортивна гра.

14.       
ПБ. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати на оцінку норматив з бігу на 30м. Біг у чергуванні з ходьбою до 10-12 хв. Футбол. Рухлива гра або с/гра.

15.       
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

16.       
ПБ. Повільний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати на оцінку к.н.- біг на 100м. Стрибки у довжину з розбігу. Біг у чергуванні з ходьбою - до 10-12хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.

17.       
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг на середні дистанції 200,400м з контролем за технікою бігу та диханням. Різновиди стрибків. Ігри за бажанням учнів.

18.       
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

19.       
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Комплекс ЗРВ у парах, трійках, спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати к.н. зі стрибків у довжину з розбігу. Оздоровчий рівномірний біг .Спортивні ігри.


20.       
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати норматив з бігу на 1500 м. Футбол Рухлива гра або с/гра.


21.       
Теорія. Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.

22.       
ПБ. Повільний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи Виконати на оцінку контрольний норматив з метання малого м'яча на дальність . Перемінний біг до 1700м. Ігри.


23.       
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Розвиток фізичних якостей. Футбол, рухлива гра або с/гра.


24.       
Теорія: оцінити знання з фізичної культури. ПБ. Урок розвитку фізичних або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.



7 рік вивчення.

 

Легка атлетика



1 семестр                                  Кількість уроків-27


              Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
           
Учень, учениця:
характеризує фізичну культуру у сім’ї; олімпійську філософію та здоровий спосіб життя; вміння , навички та фізичні якості, які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії;
володіє основами методики розвитку, витривалості, швидкісно-силових якостей, спритності;
виконує: організаційні вправи, загально розвивальні вправи з предметами та без предметів, вправи для формування та корекції постави, вправи для розвитку фізичних якостей, контрольно-навчальні нормативи і вимоги програми; спеціальні бігові та стрибкові вправи; спеціальні вправи для метань; вправи з набивним м’ячем;
·      біг  30 м ,100м,100-300м, повторний біг 2х100м,2х200м, рівномірний біг 1500м, спортивну ходьбу 1000 -1200м; повільний біг до 6хв;
·      стрибки у довжину з місця; у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» та «прогинаючись»; у висоту з розбігу способом «пересту- пання»;
·      метання  малого м’яча на дальність з розбігу;
·      розробляє індивідуальні програми фізкультурно-оздоровчих тренувань відповідно до рівня фізичної підготовки;
складає та виконує (розробляє) комплекси професійно-відновлювальної спрямованості для різних напрямів професійної діяльності людини;
дотримується правил: техніки безпеки під час занять легкою атлетикою, самостійних занять фізичними вправами.

Контрольні навчальні нормативи і вимоги.
Зміст навчального матеріалу
                   Рівень навчальних досягнень учнів
початковий
середній
достатній
високий

Біг 30м, сек: 
                                                                                                     хлопці           
дівчата


більше 5,5
більше 6,7


5,5
6,7


5,1
5,8


4,5
5,5
Біг 100 м ,сек.:
             хлопці
             дівчата

15,8
18,3

15,8
18,3

15,0
17,8

14,3
16,8
Метання малого м’яча на дальність з розбігу, м:                 
                          хлопці
                         дівчата                  


до 40
до 17


40
17


50
21


55
25
Стрибок у довжину з розбігу , см: 
                            хлопці                                                                                                                 дівчата



до 360
до 250

360
250


400
270


430
310
Стрибок у довжину з місця  см:                
хлопці
                              дівчата                             



до  205
до 150


   205
  150


215
170


225
180
Стрибок у висоту з розбігу, см:
хлопці
                              дівчата                             


до 95
до75


95
75


110
85


125
95
Біг на  хв., сек.:                                       
хлопці 1500м

дівчата 1500м                                                            


більше  7,20

більше   8,50

7,20

8,50

6,50

8,20

6,10

7,40


п/п
п/п

Зміст навчального матеріалу

Дата

1.
Теорія:« Олімпійська філософія та здоровий спосіб життя»;
 Правила безпеки  (ПБ) під час виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні вправи. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи бігуна. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри, естафети або спортивні ігри за бажанням учнів.
1/09
2.
Теорія: «Фізична культура у сім’ї.». ПБ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи бігуна. Біг 30,100 м. Стрибки зі скакалкою . Стрибок у довжину з місця - техніка. Ігри та естафети з елементами л/а.

6/09
3.
Теорія: «Правила надання першої медичної допомоги при різних травмах». ПБ. Організуючі вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах  з предметом. Спеціальні л/а вправи. Біг на 30, 100 м – техніка бігу. Стрибок у довжину з місця (техніка). Спортивна ходьба до 1000м. Ігри, естафети, спортивні ігри.
8/09
4.
Теорія «Вміння , навички та фізичні якості, які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії». ПБ. Біг. Відновлення. Комплекс загально розвивальних вправ у парах з предметом або без предмету. Спеціальні л/а вправи бігуна та стрибуна. Біг 3х30м,100 м - техніка. Стрибки зі скакалкою Стрибок у довжину з місця. Спортивна ходьба до 1100м. Рухливі ігри, естафети, спортігри.

13.09
5.
Теорія «Основи методики розвитку, витривалості, швидкісно-силових якостей, спритності». ПБ. Організаційні  вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс загальнорозвивальних вправ у парах з предметом або без предмету . Спеціальні л/а вправи, дріботливий біг, прискорення до 40м. Біг 2х100м. «Човниковий» біг (техніка). Стрибки у довжину з місця. Спортивна ходьба до 1200м. Ігри та естафети.
15.09
6.
ПБ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Оцінити навички у виконанні комплексу загальнорозвивальних вправ. Спеціальні л/а вправи бігуна та стрибуна, різновиди стрибків. Біг 2х100м. Стрибки у довжину з місця. Біг до6 хв. Ігри та естафети з елементами л/а або спортивні ігри.
20.09
7..
ПБ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Спеціальні легкоатлетичні вправи. «Човниковий» біг. - стрибок у довжину з місця. Біг 7 хв. с/ігри, естафети.
22.09
8..
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Комплекс загально розвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи. ЗФП – розвиток швидкості – прискорення з різних В.П., швидкісно-силових якостей - різновиди стрибків. Біг 2х200м (техніка, дихання під час бігу). Стрибки у довжину з розбігу або стрибки зі скакалкою, різновиди стрибків. Ігри та естафети або спортивні ігри.

27.09
9.
ПБ. Організуючі вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спеціальні л/а вправи. Біг 30м . Стрибки у довжину з розбігу або стрибки зі скакалкою, різновиди стрибків. Метання малого м'яча на дальність. Ігри та естафети з елементами л/а або спортивні ігри.
29.09

10.
ПБ. Організуючі вправи. Біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спец. легкоатлетичні вправи . Виконати на оцінку біг 30 м. Повторити техніку стрибка у довжину з розбігу (підбір розбігу, відштовхування або стрибки зі скакалкою, різновиди стрибків. Оздоровчий біг 7 - 10 хв. Ігри.

4.10

11.
ПБ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП – розвиток силових, швидкісно - силових якостей. Метання малого м'яча на дальність. Оздоровчий рівномірний  біг  8-11хв. Ігри та естафети.
6.10

12.
ПБ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП. Спеціальні л/а вправи для метання та стрибків. Виконати на оцінку к.н.- біг  100м. Повторити метання малого м'яча з розбігу на дальність. Равномірний біг 1500м.Ігри.
11.10
13.
ПБ. Організуючі вправи. Біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спеціальні л/а вправи. Біг 2х200.Виконати  на  оцінку  контрольний  норматив-стрибок  у  довжину  з  місця. Повторити метання м'яча на дальність з розбігу. Смуга перешкод або оздоровчий біг до 10 хв. Ігри та естафети.
13.10
14.
ПБ. Самостійна розминка. Спеціальні л/а вправи. Виконати на оцінку К.Н. - метання малого м'яча на дальність. Рівномірний біг 1500 м. Ігри та естафети.
18.10
15.
ПБ.  Організуючі вправи. Самостійна розминка. Спеціальні л/а вправи. Виконати на оцінку к.н. - біг  1500 м. Ігри та естафети.
20.10
16.
ПБ. Повільний біг. Самостійна розминка. Урок колового тренування або праця на станціях. Ігри та естафети. Оцінити теоретичні знання з розділу «Легка атлетика».
25.10
17.
ПБ під час виконання л/а та ігрових вправ. Оцінити навички самостійного виконання розминки та контролю за навантаженням під час виконання фізичних вправ. Урок колового тренування або праця на станціях. Ігри та естафети.
27.10




























ка атлетика


7 рік вивчення.


    2 семестр                                  Кількість уроків-24

характеризує вміння, навички та фізичні якості, які необхідно для успішної самореалізації у майбутній професії;
складає та виконує (розробляє) комплекси фізичних вправ, виконання яких забезпечує успішну самореалізацію у майбутній професії;
виконує: організуючі вправи, загальнорозвивальні вправи в русі та на місці в пара, у трійках, у групах з предметом та без предмету,
вправи для формування та корекції постави, спеціальні легкоатлетичні вправи, вправи для розвитку фізичних якостей, оздоровчий, рівномірний біг;
·           вправи для розвитку швидкості: повторний біг  3х100м, біг зі зміною швидкості й напрямку за сигналом;
·           вправи для розвитку спритності:  різновиди стрибків із різним завданням, стрибки з поворотами, через предмети;  метання  м’яча в ціль; подолання смуги перешкод, «човниковий» біг 4х9м;вправи на координацію рухів, рухливі та спортивні ігри;
·           вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до 1500м,біг 300-400м з інтервалом від1 до3 раз; біг у перемінному темпі до1700м; повільний  біг до 12хв(хл), 9хв(дів); біг під гору та навпаки;
·           вправи для розвитку гнучкості: вправи з великою амплітудою руху руками, ногами; активні та пасивні нахили; «стретчинг»; вправи зі скакалкою складеною вчетверо;
·           вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: біг з максимальною швидкістю після підстрибування, бігу на місці, різкою зміною напрямку руху; стрибки з місця, у довжину, у висоту; серійні стрибки поштовхом однієї та двох ніг; вистрибування з присіду;
дотримується правил безпеки під час занять легкою атлетикою, самостійних занять фізичними вправами.
Контрольні навчальні нормативи і вимоги.
Зміст навчального матеріалу
                   Рівень навчальних досягнень учнів
початковий
середній
достатній
високий

Біг 30м, сек: 
                                                                                                     хлопці           
дівчата


більше 5,5
більше 6,7


5,5
6,7


5,1
5,8


4,5
5,5
Біг 100 м ,сек.:
             хлопці
             дівчата

15,8
18,3
15,8
18,3

15,0
17,8

14,3
16,8
Метання малого м’яча на дальність з розбігу, м:                 
                          хлопці
                         дівчата                  


до 40
до 17


40
17


50
21


55
25
Стрибок у довжину з розбігу , см: 
                            хлопці                                                                                                                 дівчата



до 360
до 250

360
250


400
270


430
310
Стрибок у довжину з місця  см:                
хлопці
                              дівчата                             



до  205
до 150


   205
  150


215
170


225
180
Стрибок у висоту з розбігу, см:
хлопці
                              дівчата                             


до 95
до75


95
75


110
85


125
95
Біг на  хв., сек.:                                       
хлопці 1500м

дівчата 1500м                                                           


більше  7,20

більше   8,50

7,20

8,50

6,50

8,20

6,10

7,40




п/п
Зміст навчального матеріалу
Дата
1.
Теорія: «Вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії». Розминочний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг  2х20м( техніка - вихід із старту, прискорення). Стрибки у висоту з розбігу способом "переступання". Вправи загальної фізпідготовки. Рухлива гра або с/гра.
3.04
2.
ПБ. «Правила надання першої допомоги при травмах». Розминочний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні  вправи. Біг 3х20 м з різних вихідних положень. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту з розбігу. Естафета з подоланням перешкод. Рухлива гра або с/гра.
6.04
3.
ПБ. Організаційні вправи. Біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Прискорення з різних В.П. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту з розбігу способом "переступання" Правила змагань зі стрибків у висоту. ЗФП. Рухлива гра,естафети або с/гра.
10.04
4.
ПБ. Організуючі вправи. Біг. Комплекс ЗРВ у парах. Спеціальні легкоатлетичні вправи. Правила змагань зі стрибків у висоту. Стрибки у висоту з розбігу способом "переступання" (оцінка техніки). Вправи загальної фізпідготовки. Розвиток фізичних якостей. Рухлива гра або с/гра.
13.04
5.
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Комплекс вправ у трійках. Спеціальні легкоатлетичні вправи. Стрибки у висоту з розбігу способом "переступання" (оцінка). Розвиток фізичних якостей. Рухлива гра або с/гра.
17.04
6.
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг 2x60 м. Біг по повороту - техніка.  Метання малого м'яча на дальність з розбігу. Біг у чергуванні з ходьбою - до 6 хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.
20.04

7.
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Техніка бігу по дистанції та по повороту. Розвиток швидкісно-силових якостей. Кросова підготовка 6-8 хв. або біг з перемінною швидкістю. Футбол. Рухлива гра або с/гра.
24.04

8.
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг 30м,60,100 м - техніка спринтерського бігу, фінішування. Стрибок у довжину з місця к.н.- оцінка. Оздоровчий біг до 6-8 хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.
27.04
9.
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг 60,100м (контроль техніки бігу). Метання м. м’яча на дальність. Оздоровчий біг 7- 9 хв. Футбол. Рухлива гра або спортивна гра.
4.05
10.
ПБ. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати на оцінку норматив з бігу на 30м. Біг у чергуванні з ходьбою до 10-12 хв. Футбол. Рухлива гра або с/гра.
8.05
11.
ПБ. Повільний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати на оцінку к.н.- біг на 100м. Стрибки у довжину з розбігу. Біг у чергуванні з ходьбою - до 10-12хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.
11.05
12.
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг на середні дистанції 200,400м з контролем за технікою бігу та диханням. Різновиди стрибків. Ігри за бажанням учнів.
15.05
13.
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Комплекс ЗРВ у парах, трійках, спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати к.н. зі стрибків у довжину з розбігу. Оздоровчий рівномірний біг .Спортивні ігри.
18.05

14.
ПБ. Повільний біг. Відновлення.  Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати норматив з бігу на 1500 м. Футбол Рухлива гра або с/гра.
22.05

15.
ПБ. Повільний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи Виконати на оцінку контрольний норматив з метання малого м'яча на дальність . Перемінний біг до 1700м. Ігри.
25.05

16.
Теорія: оцінити знання з фізичної культури. ПБ. Урок розвитку фізичних або урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.
29.05






Комментариев нет:

Отправить комментарий