Легка
атлетика
6 рік вивчення.
1
семестр
Кількість уроків-27
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Учень, учениця:
характеризує особливості фізичного розвитку і
функціонального стану організму у старшому шкільному віці; ознаки наставання втоми
під час занять легкоатлетичними видами спорту;
називає поняття, рівні та
методику визначення рівнів фізичної підготовки; правила надання першої медичної
допомоги при різних травмах;
виконує: спеціальні бігові та
стрибкові вправи; спеціальні вправи для метань; вправи з набивним м’ячем;
·
біг 30 м ,100м на швидкість; серії бігу 3х30м;2х100м;2х200м;
спортивну ходьбу на 1000м; рівномірний біг до 1500м; повільний біг до 6 хв;
·
стрибки у довжину з місця; у довжину з розбігу способом
«зігнув ноги»;
·
метання малого
м’яча на дальність з розбігу;
виконує організаційні вправи, загально
розвивальні вправи з предметами та без предметів,вправи для формування та
корекції постави, вправи для розвитку фізичних якостей, контрольно-навчальні
нормативи і вимоги програми;
складає та виконує (розробляє) комплекси фізичних
вправ, виконання яких забезпечує успішну самореалізацію у майбутній професії;
дотримується правил: техніки безпеки під час занять легкою атлетикою, самостійних
занять фізичними вправами.
Контрольні навчальні нормативи і вимоги.
Зміст навчального
матеріалу
|
Рівень навчальних
досягнень учнів
|
|||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|
Біг 30м, сек:
хлопці
дівчата
|
більше 5,7
більше 6,6
|
5,7
6,6
|
5,3
5,9
|
4,7
5,5
|
Біг 100м
хлопці
дівчата
|
більше 15,9
більше 18,0
|
15,9
18,0
|
15,3
17,5
|
14,5
16,8
|
Метання малого м’яча на
дальність з розбігу, м:
хлопці
дівчата
|
до35
до16
|
35
16
|
45
20
|
50
25
|
Стрибок у довжину з розбігу ,
см:
хлопці
дівчата
|
до350
до 250
|
350
250
|
380
280
|
410
310
|
Стрибок у довжину з місця
см:
хлопці
дівчата
|
до200
до155
|
200
155
|
210
170
|
220
185
|
Стрибок у висоту з розбігу
способом «переступання» см
хлопці
дівчата
|
до 90
до75
|
90
75
|
105
85
|
120
100
|
Біг на1500м хв., сек.:
хлопці
|
більше 7,30
|
7,30
|
7,0
|
6,20
|
дівчата
|
більше 9,00
|
9,00
|
8,30
|
7,45
|
№
п/п
п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
1.
|
Теорія: «Особливості фізичного розвитку і функціонального стану організму
у старшому шкільному віці». Правила безпеки (ПБ) під час виконання л/а та ігрових
вправ. Організаційні вправи. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних
вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи бігуна. Стрибки зі скакалкою.
Рухливі ігри, естафети або спортивні ігри за бажанням учнів.
|
|
2.
|
Теорія: «Характеристика фізичної
підготовленості. Методика її визначення». ПБ під час виконання л/а та ігрових
вправ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс
загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи бігуна.
Біг 30,60,100 м. Стрибок у довжину з місця. Ігри та естафети з елементами
л/а.
|
|
3.
|
Теорія.
Спортивні та рухливі ігри або
повторення вивченого матеріалу.
|
|
4.
|
Теорія: «Ознаки наставання втоми
під час занять легкоатлетичними видами спорту». ПБ.
Організуючі вправи. Повільний біг. Комплекс загальнорозвивальних вправ з
предметом. Спеціальні л/а вправи. Закріпити техніку бігу на 30,60 м
(фінішування). Стрибок у довжину з місця (техніка). Повільний біг – до3-5 хв.
Ігри та естафети.
|
|
5.
|
Теорія «Правила надання першої медичної
допомоги при різних травмах». ПБ. Біг. Відновлення.
Комплекс загально розвивальних вправ з предметом. Спеціальні л/а вправи
бігуна та стрибуна. Біг 60,100 м. Стрибок у довжину з місця. Біг до 3- 5 хв.
Рухливі ігри та естафети.
|
|
6.
|
Теорія. Спортивні та рухливі ігри або повторення вивченого
матеріалу.
|
|
7.
|
ПБ під час
виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні
вправи. Повільний біг. Відновлення. Спеціальні л/а вправи. Комплекс
загальнорозвивальних вправ з предметом. Біг на 60,100м. «Човниковий» біг
(техніка). Стрибки у довжину з місця. Біг до 4-5 хв. Ігри та естафети.
|
|
8.
|
ПБ під час
виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Оцінити навички у виконанні комплексу загальнорозвивальних вправ
з предметом Спеціальні л/а вправи бігуна та стрибуна. Біг 60 м,100м. Стрибки
у довжину з місця. Біг 4-6 хв. Ігри та естафети з елементами л/а або
спортивні ігри.
|
|
9.
|
Теорія.
Спортивні та рухливі ігри або
повторення вивченого матеріалу.
|
|
10.
|
ПБ під час
виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні вправи. Повільний біг.
Відновлення. Спеціальні легкоатлетичні вправи. «Човниковий» біг. Виконати на оцінку К.Н. - стрибок у довжину з місця. Біг
6-8 хв. Ігри та естафети.
|
|
11.
|
ПБ. Повільний біг. Відновлення. Комплекс загально розвивальних вправ у русі
та на місці. Спеціальні л/а вправи. ЗФП – розвиток швидкості,
швидкісно-силових якостей (3х30м; прискорення з різних В.П. тощо). Біг
100,200м (техніка, дихання під час бігу). Стрибки у довжину з розбігу. Ігри
та естафети або спортивні ігри.
|
|
12.
|
Теорія.
Спортивні та рухливі ігри або
повторення вивченого матеріалу.
|
|
13.
|
ПБ. Організуючі
вправи. Повільний біг. Відновлення.
Комплекс
загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи
стрибуна, метальника. Стрибок у довжину з розбігу способом «зігнувши ноги».
Метання малого м'яча з розбігу на дальність. Біг до 6-9 хв. Ігри та естафети.
|
|
14.
|
ПБ. Організуючі
вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП- розвиток
швидкісно-силових якостей. Спеціальні л/а вправи. Біг 30м(оцінка результату). Стрибки у довжину з розбігу. Метання
малого м'яча на дальність. Ігри та естафети з елементами л/а або спортивні
ігри.
|
|
15.
|
Теорія. Повільний біг. Спортивні та рухливі ігри або повторення вивченого
матеріалу.
|
|
16.
|
ПБ. Організуючі
вправи. Біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спец. легкоатлетичні вправи . Виконати на оцінку біг 100 м.
Повторити техніку стрибка у довжину з розбігу (підбір розбігу,
відштовхування. Оздоровчий біг до10 хв. Ігри.
|
|
17.
|
ПБ. Організаційні
вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП – розвиток силових,
швидкісно - силових якостей. Метання малого м'яча на дальність. Оздоровчий
рівномірний біг до11хв. Ігри та
естафети.
|
|
18.
|
Теорія.
Спортивні та рухливі ігри або
повторення вивченого матеріалу.
|
|
19.
|
ПБ. Організаційні
вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП. Спеціальні л/а вправи
для метання та стрибків. Виконати
на оцінку стрибок у довжину з розбігу. Повторити метання малого м'яча з
розбігу на дальність. Смуга перешкод або спортивна ходьба. Ігри.
|
|
20.
|
ПБ. Організуючі
вправи. Біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спеціальні л/а вправи. Техніка бігу
2х100м; 200м. Повторити метання м'яча на дальність з розбігу з 7-9 кроків.
Смуга перешкод або оздоровчий біг до 8-10 хв. Ігри та естафети.
|
|
21.
|
Теорія.
Спортивні та рухливі ігри або
повторення вивченого матеріалу.
|
|
22.
|
ПБ. Повільний біг.
Комплекс ЗРВ. Спеціальні л/а вправи. Виконати
на оцінку метання малого м'яча на дальність. Рівномірний біг до 1500 м. Ігри
та естафети.
|
|
23.
|
ПБ. Організуючі вправи. Біг. ЗРВ. Спеціальні
л/а вправи. Виконати на оцінку -
біг 1500 м. Ігри та естафети.
|
|
24.
|
Теорія.
Спортивні та рухливі ігри або
повторення вивченого матеріалу.
|
|
25.
|
ПБ під час
виконання л/а та ігрових вправ. Повільний біг. Самостійна розминка. Урок
колового тренування або праця на станціях. Ігри та естафети. Оцінити теоретичні знання з розділу
«Легка атлетика».
|
|
26.
|
ПБ під час
виконання л/а та ігрових вправ. Оцінити
навички самостійного виконання розминки та контролю за навантаженням під час
виконання фізичних вправ. Урок колового тренування або праця на станціях.
Ігри та естафети.
|
|
27.
|
Спортивні та рухливі ігри або повторення вивченого
матеріалу в ігровій формі.
|
|
Легка
атлетика
6
рік вивчення.
2 семестр Кількість уроків-24
характеризує вміння, навички та
фізичні якості, які необхідно для успішної самореалізації у майбутній професії;
складає та виконує (розробляє) комплекси фізичних вправ
виконання яких забезпечує успішну самореалізацію у майбутній професії;
виконує: організуючі вправи,
загальнорозвивальні вправи в русі та на місці в пара, у трійках, у групах з
предметом та без предмету,
вправи для формування та корекції постави, спеціальні легкоатлетичні
вправи, вправи для розвитку фізичних якостей, оздоровчий, рівномірний біг;
·
вправи для розвитку швидкості: повторний біг 3х100м, біг зі зміною швидкості й
напрямку за сигналом;
·
вправи для розвитку спритності: різновиди стрибків із різним завданням,
стрибки з поворотами, через предмети; метання м’яча в ціль; подолання смуги перешкод,
«човниковий» біг 4х9м;вправи на координацію рухів, рухливі та спортивні ігри;
·
вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до
1500м,біг 300-400м з інтервалом від1 до3 раз; біг у перемінному темпі до1700м;
повільний біг до 12хв(хл), 9хв(дів); біг
під гору та навпаки;
·
вправи для розвитку гнучкості: вправи з великою
амплітудою руху руками, ногами; активні та пасивні нахили; «стретчинг»; вправи
зі скакалкою складеною вчетверо;
·
вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: біг
з максимальною швидкістю після підстрибування, бігу на місці, різкою зміною
напрямку руху; стрибки з місця, у довжину, у висоту; серійні стрибки поштовхом
однієї та двох ніг; вистрибування з присіду;
дотримується правил безпеки під час занять
легкою атлетикою, самостійних занять фізичними вправами.
Контрольні навчальні нормативи і вимоги.
Зміст навчального
матеріалу
|
Рівень навчальних
досягнень учнів
|
|||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
|
Біг 30м, сек:
хлопці
дівчата
|
більше 5,7
більше 6,6
|
5,7
6,6
|
5,3
5,9
|
4,7
5,5
|
Біг 100м
хлопці
дівчата
|
більше 15,9
більше 18,0
|
15,9
18,0
|
15,3
17,5
|
14,5
16,8
|
Метання малого м’яча на дальність
з розбігу, м:
хлопці
дівчата
|
до35
до16
|
35
16
|
45
20
|
50
25
|
Стрибок у довжину з розбігу ,
см:
хлопці
дівчата
|
до350
до 250
|
350
250
|
380
280
|
410
310
|
Стрибок у довжину з місця
см:
хлопці
дівчата
|
до200
до155
|
200
155
|
210
170
|
220
185
|
Стрибок у висоту з розбігу
способом «переступання» см
хлопці
дівчата
|
до 90
до75
|
90
75
|
105
85
|
120
100
|
Біг на1500м хв., сек.:
хлопці
|
більше 7,30
|
7,30
|
7,0
|
6,20
|
дівчата
|
більше 9,00
|
9,00
|
8,30
|
7,45
|
№
п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
1.
|
Теорія: «Вміння, навички та фізичні якості, які
необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії». Розминочний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні
легкоатлетичні вправи. Біг 2х20м( техніка - вихід
із старту, прискорення). Стрибки у висоту з розбігу способом
"переступання". Вправи загальної фізпідготовки. Рухлива гра або
с/гра.
|
|
2.
|
ПБ. «Правила
надання першої допомоги при травмах». Розминочний біг. Загальнорозвивальні та
спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг
3х20 м з різних вихідних положень. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту з
розбігу. Естафета з подоланням перешкод. Рухлива гра або с/гра.
|
|
3.
|
Теорія.
Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або
урок повторення пройденого м
атеріалу в
ігровій формі.
|
|
4.
|
ПБ.
Організаційні вправи. Біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні
легкоатлетичні вправи. Прискорення з різних В.П. «Човниковий» біг. Стрибки у
висоту з розбігу способом "переступання" Правила змагань зі
стрибків у висоту. ЗФП. Рухлива гра,естафети або с/гра.
|
|
5.
|
ПБ.
Організуючі вправи. Біг. Комплекс ЗРВ у парах. Спеціальні легкоатлетичні
вправи. Правила змагань зі стрибків у висоту. Стрибки у висоту з розбігу
способом "переступання" (оцінка
техніки). Вправи загальної фізпідготовки. Розвиток фізичних якостей. Рухлива
гра або с/гра.
|
|
6.
|
Теорія.
Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або
урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.
|
|
7.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Комплекс вправ у трійках. Спеціальні
легкоатлетичні вправи. Стрибки у висоту з розбігу способом
"переступання" (оцінка).
Розвиток фізичних якостей. Рухлива гра або с/гра.
|
|
8.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні
вправи. Біг 2x60 м. Біг по повороту - техніка. Метання малого м'яча на дальність з
розбігу. Біг у чергуванні з ходьбою - до 6 хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.
|
|
9.
|
Теорія.
Урок розвитку фізичних якостей або урок повторення пройденого матеріалу в
ігровій формі.
|
|
10.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні
вправи. Техніка бігу по дистанції та по повороту. Розвиток швидкісно-силових
якостей. Кросова підготовка 6-8 хв. або біг з перемінною швидкістю. Футбол.
Рухлива гра або с/гра.
|
|
11.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення.
Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг
30м,60,100 м - техніка спринтерського бігу, фінішування. Стрибок у довжину з
місця к.н.- оцінка. Оздоровчий біг
до 6-8 хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.
|
|
12.
|
Теорія.
Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або
урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.
|
|
13.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні
вправи. Біг 60,100м (контроль техніки бігу). Метання м. м’яча на дальність.
Оздоровчий біг 7- 9 хв. Футбол. Рухлива гра або спортивна гра.
|
|
14.
|
ПБ.
Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати на оцінку норматив з бігу на 30м. Біг у чергуванні з
ходьбою до 10-12 хв. Футбол. Рухлива гра або с/гра.
|
|
15.
|
Теорія.
Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або
урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.
|
|
16.
|
ПБ.
Повільний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати на оцінку к.н.- біг на 100м. Стрибки у довжину з розбігу. Біг у
чергуванні з ходьбою - до 10-12хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.
|
|
17.
|
ПБ. Повільний
біг. Відновлення. Загальнорозвивальні
та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг на середні дистанції 200,400м з
контролем за технікою бігу та диханням. Різновиди стрибків. Ігри за бажанням
учнів.
|
|
18.
|
Теорія.
Урок розвитку фізичних якостей або урок повторення пройденого матеріалу в
ігровій формі.
|
|
19.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Комплекс
ЗРВ у парах, трійках, спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати к.н. зі стрибків у довжину з розбігу. Оздоровчий
рівномірний біг .Спортивні ігри.
|
|
20.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення.
Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати норматив з бігу на 1500 м.
Футбол Рухлива гра або с/гра.
|
|
21.
|
Теорія.
Урок розвитку фізичних якостей, використовуючи спортивні та рухливі ігри або
урок повторення пройденого матеріалу в ігровій формі.
|
|
22.
|
ПБ.
Повільний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи Виконати на оцінку контрольний
норматив з метання малого м'яча на дальність . Перемінний біг до 1700м. Ігри.
|
|
23.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні
вправи. Розвиток фізичних якостей. Футбол, рухлива гра або с/гра.
|
|
24.
|
Теорія: оцінити знання з фізичної
культури. ПБ. Урок розвитку фізичних або урок повторення пройденого матеріалу
в ігровій формі.
|
|
7 рік вивчення.
Легка
атлетика
1 семестр Кількість
уроків-27
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
Учень, учениця:
характеризує фізичну культуру у сім’ї;
олімпійську філософію та здоровий спосіб життя; вміння , навички та фізичні
якості, які необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії;
володіє основами методики розвитку,
витривалості, швидкісно-силових якостей, спритності;
виконує: організаційні вправи, загально
розвивальні вправи з предметами та без предметів, вправи для формування та
корекції постави, вправи для розвитку фізичних якостей, контрольно-навчальні
нормативи і вимоги програми;
спеціальні бігові та стрибкові вправи; спеціальні вправи для метань; вправи з
набивним м’ячем;
·
біг 30 м
,100м,100-300м, повторний біг 2х100м,2х200м, рівномірний біг 1500м, спортивну
ходьбу 1000 -1200м; повільний біг до 6хв;
·
стрибки у довжину з місця; у довжину з розбігу способом
«зігнувши ноги» та «прогинаючись»; у висоту з розбігу способом «пересту-
пання»;
·
метання малого
м’яча на дальність з розбігу;
·
розробляє індивідуальні програми фізкультурно-оздоровчих
тренувань відповідно до рівня фізичної підготовки;
складає та виконує (розробляє) комплекси
професійно-відновлювальної спрямованості для різних напрямів професійної
діяльності людини;
дотримується правил: техніки безпеки під час занять легкою атлетикою,
самостійних занять фізичними вправами.
Контрольні навчальні нормативи і вимоги.
Зміст навчального
матеріалу
|
Рівень навчальних досягнень учнів
|
|||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
Біг 30м, сек:
хлопці
дівчата
|
більше 5,5
більше 6,7
|
5,5
6,7
|
5,1
5,8
|
4,5
5,5
|
Біг 100 м ,сек.:
хлопці
дівчата
|
15,8
18,3
|
15,8
18,3
|
15,0
17,8
|
14,3
16,8
|
Метання малого м’яча на
дальність з розбігу, м:
хлопці
дівчата
|
до 40
до 17
|
40
17
|
50
21
|
55
25
|
Стрибок у довжину з розбігу ,
см:
хлопці
дівчата
|
до 360
до 250
|
360
250
|
400
270
|
430
310
|
Стрибок у довжину з місця см:
хлопці
дівчата
|
до 205
до 150
|
205
150
|
215
170
|
225
180
|
Стрибок у висоту з розбігу, см:
хлопці
дівчата
|
до 95
до75
|
95
75
|
110
85
|
125
95
|
Біг на хв., сек.:
хлопці 1500м
дівчата 1500м
|
більше 7,20
більше 8,50
|
7,20
8,50
|
6,50
8,20
|
6,10
7,40
|
№
п/п
п/п
|
Зміст навчального
матеріалу
|
Дата
|
1.
|
Теорія:« Олімпійська філософія
та здоровий спосіб життя»;
Правила безпеки (ПБ) під
час виконання л/а та ігрових вправ. Організаційні вправи. Повільний біг.
Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи
бігуна. Стрибки зі скакалкою. Рухливі ігри, естафети або спортивні ігри за
бажанням учнів.
|
1/09
|
2.
|
Теорія: «Фізична культура у
сім’ї.». ПБ. Організаційні вправи. Повільний біг.
Відновлення. Комплекс загальнорозвивальних вправ у русі та на місці.
Спеціальні л/а вправи бігуна. Біг 30,100 м. Стрибки зі скакалкою . Стрибок у
довжину з місця - техніка. Ігри та естафети з елементами л/а.
|
6/09
|
3.
|
Теорія: «Правила надання першої
медичної допомоги при різних травмах». ПБ.
Організуючі вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс загальнорозвивальних
вправ у парах з предметом. Спеціальні
л/а вправи. Біг на 30, 100 м – техніка бігу. Стрибок у довжину з місця
(техніка). Спортивна ходьба до 1000м. Ігри, естафети, спортивні ігри.
|
8/09
|
4.
|
Теорія «Вміння , навички та
фізичні якості, які необхідні для успішної самореалізації у майбутній
професії». ПБ. Біг. Відновлення. Комплекс загально
розвивальних вправ у парах з предметом або без предмету. Спеціальні л/а
вправи бігуна та стрибуна. Біг 3х30м,100 м - техніка. Стрибки зі скакалкою
Стрибок у довжину з місця. Спортивна ходьба до 1100м. Рухливі ігри, естафети,
спортігри.
|
13.09
|
5.
|
Теорія «Основи методики
розвитку, витривалості, швидкісно-силових якостей, спритності». ПБ. Організаційні
вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс загальнорозвивальних
вправ у парах з предметом або без предмету . Спеціальні л/а вправи,
дріботливий біг, прискорення до 40м. Біг 2х100м. «Човниковий» біг (техніка).
Стрибки у довжину з місця. Спортивна ходьба до 1200м. Ігри та естафети.
|
15.09
|
6.
|
ПБ.
Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Оцінити навички у виконанні
комплексу загальнорозвивальних вправ. Спеціальні л/а вправи бігуна та стрибуна,
різновиди стрибків. Біг 2х100м. Стрибки у довжину з місця. Біг до6 хв. Ігри
та естафети з елементами л/а або спортивні ігри.
|
20.09
|
7..
|
ПБ.
Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Спеціальні легкоатлетичні
вправи. «Човниковий» біг. - стрибок у довжину з місця. Біг 7 хв. с/ігри,
естафети.
|
22.09
|
8..
|
ПБ. Повільний
біг. Відновлення. Комплекс загально
розвивальних вправ у русі та на місці. Спеціальні л/а вправи. ЗФП –
розвиток швидкості – прискорення з різних В.П., швидкісно-силових якостей -
різновиди стрибків. Біг 2х200м (техніка, дихання під час бігу). Стрибки у
довжину з розбігу або стрибки зі скакалкою, різновиди стрибків. Ігри та
естафети або спортивні ігри.
|
27.09
|
9.
|
ПБ.
Організуючі вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спеціальні л/а
вправи. Біг 30м . Стрибки у
довжину з розбігу або стрибки зі скакалкою, різновиди стрибків.
Метання малого м'яча на дальність. Ігри та естафети з елементами л/а або
спортивні ігри.
|
29.09
|
10.
|
ПБ.
Організуючі вправи. Біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спец. легкоатлетичні
вправи . Виконати на оцінку біг 30
м. Повторити техніку стрибка у довжину з розбігу (підбір розбігу,
відштовхування або стрибки зі скакалкою, різновиди стрибків.
Оздоровчий біг 7 - 10 хв. Ігри.
|
4.10
|
11.
|
ПБ.
Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП –
розвиток силових, швидкісно - силових якостей. Метання малого м'яча на
дальність. Оздоровчий рівномірний
біг 8-11хв. Ігри та естафети.
|
6.10
|
12.
|
ПБ.
Організаційні вправи. Повільний біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. ЗФП.
Спеціальні л/а вправи для метання та стрибків. Виконати на оцінку к.н.-
біг 100м. Повторити метання малого
м'яча з розбігу на дальність. Равномірний біг 1500м.Ігри.
|
11.10
|
13.
|
ПБ.
Організуючі вправи. Біг. Відновлення. Комплекс ЗРВ. Спеціальні л/а вправи.
Біг 2х200.Виконати на оцінку
контрольний
норматив-стрибок у довжину
з місця. Повторити метання
м'яча на дальність з розбігу. Смуга перешкод або оздоровчий біг до 10 хв.
Ігри та естафети.
|
13.10
|
14.
|
ПБ.
Самостійна розминка. Спеціальні л/а вправи. Виконати на оцінку К.Н. -
метання малого м'яча на дальність. Рівномірний біг 1500 м. Ігри та естафети.
|
18.10
|
15.
|
ПБ. Організуючі вправи. Самостійна розминка.
Спеціальні л/а вправи. Виконати на оцінку к.н. - біг 1500 м. Ігри та естафети.
|
20.10
|
16.
|
ПБ.
Повільний біг. Самостійна розминка. Урок колового тренування або праця на
станціях. Ігри та естафети. Оцінити
теоретичні знання з розділу «Легка атлетика».
|
25.10
|
17.
|
ПБ під час
виконання л/а та ігрових вправ. Оцінити
навички самостійного виконання розминки та контролю за навантаженням під час
виконання фізичних вправ. Урок колового тренування або праця на станціях.
Ігри та естафети.
|
27.10
|
ка
атлетика
7
рік вивчення.
2 семестр Кількість
уроків-24
характеризує вміння, навички та
фізичні якості, які необхідно для успішної самореалізації у майбутній професії;
складає та виконує (розробляє) комплекси фізичних
вправ, виконання яких забезпечує успішну самореалізацію у майбутній професії;
виконує: організуючі вправи,
загальнорозвивальні вправи в русі та на місці в пара, у трійках, у групах з
предметом та без предмету,
вправи для формування та
корекції постави, спеціальні легкоатлетичні вправи, вправи для розвитку
фізичних якостей, оздоровчий, рівномірний біг;
·
вправи для розвитку швидкості: повторний біг 3х100м, біг зі зміною швидкості й
напрямку за сигналом;
·
вправи для розвитку спритності: різновиди стрибків із різним завданням,
стрибки з поворотами, через предмети; метання м’яча в ціль; подолання смуги перешкод,
«човниковий» біг 4х9м;вправи на координацію рухів, рухливі та спортивні ігри;
·
вправи для розвитку витривалості: рівномірний біг до
1500м,біг 300-400м з інтервалом від1 до3 раз; біг у перемінному темпі до1700м;
повільний біг до 12хв(хл), 9хв(дів); біг
під гору та навпаки;
·
вправи для розвитку гнучкості: вправи з великою
амплітудою руху руками, ногами; активні та пасивні нахили; «стретчинг»; вправи
зі скакалкою складеною вчетверо;
·
вправи для розвитку швидкісно-силових якостей: біг
з максимальною швидкістю після підстрибування, бігу на місці, різкою зміною
напрямку руху; стрибки з місця, у довжину, у висоту; серійні стрибки поштовхом
однієї та двох ніг; вистрибування з присіду;
дотримується правил безпеки під час занять
легкою атлетикою, самостійних занять фізичними вправами.
Контрольні навчальні нормативи і вимоги.
Зміст навчального
матеріалу
|
Рівень навчальних
досягнень учнів
|
|||
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
Біг 30м, сек:
хлопці
дівчата
|
більше 5,5
більше 6,7
|
5,5
6,7
|
5,1
5,8
|
4,5
5,5
|
Біг 100 м ,сек.:
хлопці
дівчата
|
15,8
18,3
|
15,8
18,3
|
15,0
17,8
|
14,3
16,8
|
Метання малого м’яча на
дальність з розбігу, м:
хлопці
дівчата
|
до 40
до 17
|
40
17
|
50
21
|
55
25
|
Стрибок у довжину з розбігу ,
см:
хлопці
дівчата
|
до 360
до 250
|
360
250
|
400
270
|
430
310
|
Стрибок у довжину з місця см:
хлопці
дівчата
|
до 205
до 150
|
205
150
|
215
170
|
225
180
|
Стрибок у висоту з розбігу, см:
хлопці
дівчата
|
до 95
до75
|
95
75
|
110
85
|
125
95
|
Біг на хв., сек.:
хлопці 1500м
дівчата 1500м
|
більше 7,20
більше 8,50
|
7,20
8,50
|
6,50
8,20
|
6,10
7,40
|
№
п/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
1.
|
Теорія: «Вміння, навички та фізичні якості, які
необхідні для успішної самореалізації у майбутній професії». Розминочний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні
легкоатлетичні вправи. Біг 2х20м( техніка - вихід
із старту, прискорення). Стрибки у висоту з розбігу способом
"переступання". Вправи загальної фізпідготовки. Рухлива гра або
с/гра.
|
3.04
|
2.
|
ПБ.
«Правила надання першої допомоги при травмах». Розминочний біг.
Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг 3х20 м з різних вихідних
положень. «Човниковий» біг. Стрибки у висоту з розбігу. Естафета з подоланням
перешкод. Рухлива гра або с/гра.
|
6.04
|
3.
|
ПБ.
Організаційні вправи. Біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні
легкоатлетичні вправи. Прискорення з різних В.П. «Човниковий» біг. Стрибки у
висоту з розбігу способом "переступання" Правила змагань зі
стрибків у висоту. ЗФП. Рухлива гра,естафети або с/гра.
|
10.04
|
4.
|
ПБ.
Організуючі вправи. Біг. Комплекс ЗРВ у парах. Спеціальні легкоатлетичні
вправи. Правила змагань зі стрибків у висоту. Стрибки у висоту з розбігу
способом "переступання" (оцінка
техніки). Вправи загальної фізпідготовки. Розвиток фізичних якостей. Рухлива
гра або с/гра.
|
13.04
|
5.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Комплекс вправ у трійках. Спеціальні
легкоатлетичні вправи. Стрибки у висоту з розбігу способом
"переступання" (оцінка).
Розвиток фізичних якостей. Рухлива гра або с/гра.
|
17.04
|
6.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні
вправи. Біг 2x60 м. Біг по повороту - техніка. Метання малого м'яча на дальність з
розбігу. Біг у чергуванні з ходьбою - до 6 хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.
|
20.04
|
7.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні
вправи. Техніка бігу по дистанції та по повороту. Розвиток швидкісно-силових
якостей. Кросова підготовка 6-8 хв. або біг з перемінною швидкістю. Футбол.
Рухлива гра або с/гра.
|
24.04
|
8.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення.
Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг
30м,60,100 м - техніка спринтерського бігу, фінішування. Стрибок у довжину з
місця к.н.- оцінка. Оздоровчий біг
до 6-8 хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.
|
27.04
|
9.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні
вправи. Біг 60,100м (контроль техніки бігу). Метання м. м’яча на дальність.
Оздоровчий біг 7- 9 хв. Футбол. Рухлива гра або спортивна гра.
|
4.05
|
10.
|
ПБ.
Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати на оцінку норматив з бігу на 30м. Біг у чергуванні з
ходьбою до 10-12 хв. Футбол. Рухлива гра або с/гра.
|
8.05
|
11.
|
ПБ.
Повільний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати на оцінку к.н.- біг на 100м. Стрибки у довжину з розбігу. Біг у
чергуванні з ходьбою - до 10-12хв. Футбол, рухлива гра або с/гра.
|
11.05
|
12.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення.
Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Біг на
середні дистанції 200,400м з контролем за технікою бігу та диханням.
Різновиди стрибків. Ігри за бажанням учнів.
|
15.05
|
13.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення. Комплекс
ЗРВ у парах, трійках, спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати к.н. зі стрибків у довжину з розбігу. Оздоровчий
рівномірний біг .Спортивні ігри.
|
18.05
|
14.
|
ПБ.
Повільний біг. Відновлення.
Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи. Виконати норматив з бігу на 1500 м.
Футбол Рухлива гра або с/гра.
|
22.05
|
15.
|
ПБ.
Повільний біг. Загальнорозвивальні та спеціальні легкоатлетичні вправи Виконати на оцінку контрольний
норматив з метання малого м'яча на дальність . Перемінний біг до 1700м. Ігри.
|
25.05
|
16.
|
Теорія: оцінити знання з фізичної
культури. ПБ. Урок розвитку фізичних або урок повторення пройденого матеріалу
в ігровій формі.
|
29.05
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий